W starszych kserokopiarkach cyfrowych może wystąpić błąd podczas ustawiania skanowania do folderu udostępnionego na komputerze.
Co zrobić gdy ustawienie skanowania generuje błąd?
Jeżeli prawidłowo ustawiłeś:
1. Nazwę hosta komputera
2. Ścieżkę do folderu
3. Login
4. Hasło
i nie możesz skanować do folderu to najprawdopodobniej masz wyłączony TLS w wersji 1.0 .

Przy aktualizacjach Windows potrafi wyłączyć ten protokół.
Domyślnym i najbardziej aktualnym protokołem TLS na obecną chwilę jest wersja TLS 1.3 która ulepsza poprzednie wersje TLS pod względem bezpieczeństwa i wydajności.
Jak włączyć TLS 1.0 ?
W panelu URUCHOM (Win + R) wpisz inetcpl.cpl i naciśnij ENTER.

Otworzy się następujące okno:

Zaznacz odpowiednie pole TLS 1.0 i zastosuj ustawienia.
Zobacz też:
1. Skanowanie do folderu po sieci.
2. Kody błędów przy skanowaniu w urządzeniach KYOCERA , UTAX , TRIUMPH ADLER
3. Skanowanie na mail w urządzeniach KYOCERA , UTAX , TRIUMPH ADLER.