Przestało działać skanowanie po sieci, do folderu w komputerach z WINDOWS 7?
Wszystkiemu winna jest pobrana aktualizacja zbiorcza.
Jeśli spotkałeś się z problemem że nagle po aktualizacji zbiorczej ze stycznia 2019 Twoje urządzenie przestało skanować po sieci do folderu, to najprawdopodobniej spowodowała go aktualizacja systemu z 8 stycznia 2019—poprawka o numerze KB4480970 (Monthly Rollup).
Sam Microsoft przyznaje że po tej aktualizacji mogą być problemy:
https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4480970/windows-7-update-kb4480970
Co zrobić?
Rozwiązaniem tego problemu jest utworzenie standardowego konta użytkownika bez nadawania mu praw administratora.
Następnie należy udostępnić folder ze skanami dla nowo utworzonego użytkownika (standardowego) w systemie Windows oraz wpisać w ustawieniach urządzenia dostęp dla tego użytkownika.
Rozwiązanie zostało sprawdzone i przetestowane przez nasz serwis.
Kilka dni temu Microsoft udostępnił łatkę na opisywany problem.
Szczegóły:
W przypadku problemów i innych kodów błędów zapraszamy na naszą stronę:
https://pukonti.pl/mozliwe-kody-bledu-konfiguracji-skanerow-kyocera-utax-olivetti-tirumph-adler/