Skanowanie do mail w urządzeniach Ricoh, Gestetner, Rex-Rotary i Lanier. Ustawienia.

Ustawienia IPv4 niezbędne do skanowania na mail w urządzeniach Ricoh, Gestetner, Lanier i Rex-Rotary

Ustawienia sieciowe RICOH

Aby uruchomić na urządzeniach Ricoh skanowanie na mail należy prawidłowo skonfigurować połączenie sieciowe.
Oprócz adresu IP statycznego lub przydzielanego przez DHCP należy koniecznie prawidłowo ustawić adres bramki oraz serwery DNS.
Szczegóły na zrzucie ekranu poniżej:

Skanowanie-do-mail-w-urządzeniach-Ricoh-Gestetner-Rex-Rotary-i-Lanier.-Ustawienia

Ustawienia mail w urządzeniach RICOH

Po prawidłowym ustawieniu połączenia sieciowego w urządzeniu, w zakładce mail ustawiamy parametry swojej skrzynki pocztowej i serwera poczty wychodzącej np. SMTP.

Szczegóły na zrzucie ekranu poniżej:

Skanowanie-do-mail-w-urządzeniach-Ricoh-Gestetner-Rex-Rotary-i-Lanier.-Ustawienia

Po wykonaniu tych czynności w zakładce KSIĄŻKA ADRESOWA urządzenia Ricoh tworzymy nowy kontakt w którym wpisujemy adres mail odbiorcy.

W przypadku problemów chętnie pomożemy.
W tym celu należy wypełnić zgłoszenie serwisowe na naszej stronie.