NIE DZIAŁA SKANOWANIE PO SIECI W Windows 7, po aktualizacji zbiorczej z dnia 8 stycznia 2019

kody_błędu_Kyocera

Przestało działać skanowanie po sieci, do folderu w komputerach z WINDOWS 7?

Wszystkiemu winna jest pobrana aktualizacja zbiorcza.

Jeśli spotkałeś się z problemem że nagle po aktualizacji zbiorczej ze stycznia 2019 Twoje urządzenie przestało skanować po sieci do folderu, to najprawdopodobniej spowodowała go aktualizacja systemu z 8 stycznia 2019—poprawka o numerze KB4480970 (Monthly Rollup).

kody_błędu_Kyocera
Kod błędu na wyświetlaczu urządzenia Kyocera

Sam Microsoft przyznaje że po tej aktualizacji mogą być problemy:

https://support.microsoft.com/pl-pl/help/4480970/windows-7-update-kb4480970

Co zrobić?

Rozwiązaniem tego problemu jest utworzenie standardowego konta użytkownika bez nadawania mu praw administratora.
Następnie należy udostępnić folder ze skanami dla nowo utworzonego użytkownika (standardowego) w systemie Windows oraz wpisać w ustawieniach urządzenia dostęp dla tego użytkownika.

Rozwiązanie zostało sprawdzone i przetestowane przez nasz serwis.

Kilka dni temu Microsoft udostępnił łatkę na opisywany problem.
Szczegóły:

http://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4487345&fbclid=IwAR3xE53I3P4v3asneDZC2W8OTGePOP-LHiA2aMLxHQFhnM_QCET1N3cD0mY

W przypadku problemów i innych kodów błędów zapraszamy na naszą stronę:


http://pukonti.pl/mozliwe-kody-bledu-konfiguracji-skanerow-kyocera-utax-olivetti-tirumph-adler/

Informacje o konfiguracji skanowania do folderu są dostępne tutaj:

  • Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.
    Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.
  • Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.
    Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.
  • Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.
    Serwis Kyocera, UTAX, Ricoh Warszawa. Sprzedaż urządzeń. Konfiguracje sieciowe.